.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلید شهرداری کیاسر ازآن چه کسی میشود؟

به گفته یک منبع آگاه، بعد از روزها رایزنی توسط اعضای شورای شهر کیاسر، کلید ساختمان شهرداری کیاسر به زودی به خلیل انتظاری خواهد رسید.

به گزارش کیاپرس، سید بشیر عمادی شهردار کنونی کیاسر که از دوسال قبل در این سمت مشغول به فعالیت شد با روی کارآمدن دور چهارم اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر در سمت خود ابقا شد و اکنون شنیده می شود طی روزهای آینده عنوان شهردار مرکز چهاردانگه به خلیل انتظاری برسد.

خلیل انتظاری دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس شهرسازی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آذر 1392
از یک منبع مطلع شنیده شده با احتمال 30درصد سیدرضا موسوی که کاندیدای شورای شهر کیاسر بود و در ایام انتخابات شورا انصراف داده بود ، شهردار کیاسر شود.
س م ح س 5 آذر 1392
انتظاري را كاملا" ميشناسم صداقت و پاكدستي سيد بشير عمادي شهردار خوشنام و خوشفكر فعلي كياسر به صدها خليل انتظاري مي ارزد متاسفانه خطاي استراتژيك شوراي شهر ،كياسر و مردم آنرارا از اينكه هست قطعا" آشفته تر مي سازد سلامت بهداشت رواني مردم را كه در يك آرامش نسبي برخوردار شدند به هم خواهد زدك/(س م ح س)
نا شناس 6 آذر 1392
شنیده شد ه اقای مهندس جولایی که یکی از کا ندیدای شهر ساری بوده ودارای سابقه 32 ساله در شهرداری ساری و شوارای شهر ساری بوده به احتمال زیاد شهردار کیا سر شود
alemi 6 آذر 1392
مشکل شهرداری کیاسر اعتبارات شهرداری است.آقای عمادی علیرغم کمبود اعتبار تا کنون کارهای مثبتی انجام داده است.شورای کیاسر به جای شهردار جدید باید دنبال منابع مالی جدید باشد .اکثر کیاسریها از آقای عمادی راضی هستند.
ظاهربین 5 آذر 1392
اگر این احتمال در مورد سیدرضا موسوی درست باشه خیلی خوبه.
چون آقای موسوی دارای دوستان بسیار قوی در عرصه مدیریت در سطح کشوری و خصوصا استانی می باشد که برای کیاسر میتونه استفاده بشه .
هر چند ای کاش برای مدیریت ادارات ساری این ارتباطات استفاده میشد.
انشالله به خیر باشه
کاسری 15 آذر 1392
مشکل شهردار نیس مشکل شهر چیز دیگریست. اقایون شورا شهردار جدید رو ضمانت میکنن؟؟؟؟؟؟؟
اگه پاسخگو هستن بسم ا...
محمد علي سعيدي 19 آذر 1392
نيك بر اين پنداريم همه ما در مجموعه شهركياسر بايد حركتي را دنبال كنيم كه از ظلمت به سمت نور باشد، و خدمتگزاري شما نويد بخش عرصه پويايي اين خطه بوده و ارام امدي تا حركتي از ظلمت به سمت نور را تداوم بخشي كه ثمره آن اعتماد مردم و نظام مقدس به حضرتعالي بوده است و از پروردگار بزرگ می خواهم به شما توان و توفیق روزافزون عنايت فرمايد .به هر حال تو بیشتر و بیشتر در ما هستی و خواهی بود، به خاطر سبک مدیریتی ات،به خاطر نبوغت، دو سال زمان اندكي بود ، اما میدانیم که به اندازه یک قرن به جامعه كياسر خدمت کردی. درود بر تو و آرمانهایت.
سلامتی، بهروزی و دوام توفیقات حضرتعالی و همه خدمتگزاران صدیق میهن عزیز را از درگاه ذات اقدس الهی خواهانم.»
نا شناس 24 آذر 1392
از زحمات آقای عمادی متشکریم ،انسانی بااخلاق و صبور بودند
... 15 دي 1392
این خبر خوشی بود برای مردم کیاسر که شخصیتی مثل مهندس خلیل اتظاری این سمت را پذیرفته و نوید روز های خوش را برای کیاسر پیش رو داریم امیدوارم اقایان قصاص قبل از جنایت نکند و نشناخته نظر ندهند ایشان مرد عمل و مرد روزهای سخت است و کیاسر به افرادی چون ایشان نیاز دارد
صدیقه نکاحی 15 آذر 1393
با سلام تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی وپژواک دانایی و تعهد است. ارادتمند شما

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.